elin-mylife

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Elin - 20 september 2013 16:08

Hej alla läsare, nu har läsare gått ner, men det är pågrund av mig, så jag skyller på mig!! 

Men jag har haft så himla mycket, varit stressad, humöret har gått upp och ner sedan så har jag mått sådär.. det är så himla tufft och gå i högstadiet, verkligen! Om jag kunde skulle jag önska att det var lika lätt som när man gick i 1.

Jag har haft det kämpigt med skolan denna vecka.. hur jag skulle hinna med läxorna och allt, det slutade med att i onsdags satt jag med matteläxan i typ 45 minuter..sedan övade jag på engelskan i 30-45 min, spanskan i 45 min. Igår satt jag med spanskan i 2 timmar i sträck, kunde INTE alls få in de!!! Men tillslut på kvällen.. engelskan fixade jag klart i onsdags. 
Så har jag varit i skolan, när jag var hemma gick all min tid åt skolan, läxan och allt! Men nu är det ÄNTLIGEN helg, hoppas bara att stressen kan gå ner, humöret blir bättre och att jag mår bättre, just nu är jag bara ledsen och mår sådär, tankar snurrar i mitt huvud om allt, varför mår jag så här? Vill bara få ett svar. Känner tårarna är på gränsen.. fryser så också, mår illa. Ont i magen. 
Min roliga vecka började idag, är så typiskt! Men man får tänka posetivt ibland, fast så besvärligt som jag har kan man inte göra de, kan få sånna magsmärtor att jag inte orkar/kan gå till skolan, bara ligger, äter tabletter, kräks och INGET hjälper, hur kul är det? Mår bara piss på tanken! Över till annat.
Idag var jag ju i skolan, då så hade vi so, där gjorde vi Nu tidskrysset, ett quiz typ, sedan hade vi spanska (b-språk), vi hade läxförhör så då gjorde vi de, gick fantastiskt bra!!! Fick 33/34 poäng och var bäst i den gruppen, älskar verkligen spanska, skulle kunna ha det en hel dag! På engelskan så hade vi också läxförhör, det gick nog också bra. Sedan på dagen hde vi svenska och idrott, så denna dagen var faktiskt ganska bra.

I helgen ska jag inte göra ett skit tror jag, beror på hur jag mår och så. Kanske ska gå på en promenad? :)


Iförrgår fick jag otroligt ont i min rygg på vänster sida, sedan gick den mot magen, trodde jag verkligen skulle dö!!! Usch, var så hemskt! Men nu måste jag äta, tacos, ha det bra, puss och kram <3



Ovido - Quiz & Flashcards