elin-mylife

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Elin - 17 september 2013 18:25

Hej allesammans!<3

Alltså, jag vet inte vad det är med mig! Jag fryser så jä*la mycket, det är inte sant!!! Jag har frösit hela dagen i skolan, när jag gick hem och nu, TILL OCH MED I DUSCHEN!! HUR ÄR DET MÖJLIGT!? Jag har tänkt att jag snart ska ta tempen och se, min panna var jäkligt kall innan jag duschade så jag blev ganska chockad. 

Jag blir inte heller var av att jag äter, som jag brukar bli och jag vet att det inte är min blodcirkulation heller..

Men över till annat; 

Idag i skolan så började ju vi vid 08.50, då hade vi svenska, vi skulle skriva ner vad vi var rädda för, sedan vad vuxna kunde vara rädda för. Vi kollade också på en film för vi ska göra en ''skräckberättelse'' i skolan, hur kul som helst.. jag som är så bra på berättelser (neeej), äh det går säkert bra, jag får inte ha den inställningen!!! Sedan så hade vi NO, fy vad segt det gick, vi hade no i en timme och 10-20 min.. vi skrev lite olika uppgifter, kollade på nån film om celler och kollade på rödlöksceller och bladceller i ett teleskåp. Lunch. Sedan hade vi bild, äntligen, men vi målade kanske inte det roligaste, en serie.. men det gick faktiskt ganska bra, jag är inte bäst på och måla men det blir faktiskt okej, mitt självförtroende har gått upp, lite i alla fall, nu är det bara lite kvar, även fast det är svårt och erkänna själv att jag tycker det blev bra.

Efter bilden hade vi so, samhällskunskap, för vi är klara med historian, gött de! Det kommer faktiskt bli kul och jobba med samhällskunskap! Vi arbetar med Lag och rätt, intressant (haha) Sedan vid 14.40 slutade vi typ, så gick jag hem. När jag kom hem så åt jag, gjorde matteläxan och tränade lite på engelskaorden, det ska jag göra nu igen tänkte jag.
Men ni får ha en bra kväll så ses vi kanske imorgon, puss och kram :)





Ovido - Quiz & Flashcards