elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 september 2013

♥ Skolfrågor ♥

Av Elin - 15 september 2013 10:59

1. Finns det något som bekymrar dig om att gå till skolan? -Ja, om jag kommer hinna med allt som läxor och så
2. Vilken är din favorit klass, den förra eller denna, varför? -Jag vet faktiskt inte, jag tror denna klassen som jag har nu för att den är mycket snällare, mognare och schysta klasskamrater!
3. Om du kunde åka till någon plats i världen, var skulle det vara och varför? -Till Spanien tror jag, jo för jag kan lite spanska och har alltid velat åka dit sen jag var liten
4. Om du var tvungen att åka till en öde ö, vilka tre objekt skulle du ta med? -Mobil, tält och mat
5. Vem är din hjälte och varför? -Min syster Sara, hon hjälper mig med så mycket, tröstar mig och gjorde så jag skulle ta hjälp när jag var som ledsnas
6. Vad tycker du föreställa dig själv att göra 10 år från nu? -Vad jag skulle göra om 10 år? Jobbar kanske, har kanske en kille, har ett eget hus/lägenhet 
7. Om du kunde äta middag med någon levande eller död, vem skulle det vara och varför? -Om jag ska välja nån levande så väljer jag självklart Angelicah, älskar verkligen hennes låtar och hon är så fin. Om jag väljer en död skulle jag välja min morfar.. jag hann aldrig träffa han och skulle vilja lärt känna han, han dog ett år innan jag skulle födas..
8. Tycker du att din skola är bra? -Ja, den är väl helt okej, mycket press bara och lärarna är så stressade
9. Vilket gymnasium ska du gå? -Vad jag vet nu ska jag gå florisgymnasiet, men kanske hinner ändra mig
10. Vilka talanger eller gåvor tog du med dig till din nya skola? -Allt jag fått från min förra skola
11. Om du kunde ändra något på din nuvarande skola, vad skulle det vara? Varför? -Jag skulle ändra att vi inte fick så mycket läxor för det blir så stressigt och när jag blir stressad blir jag arg och ledsen så jag vill helst ta avstånd från de.. Jag skulle också ändra mitt schema så det blev bättre för vi har så sugiga tider, jag skulle iallafall ändra tisdagens.
12. Vilka positiva tankar har du i din skola? -Lite mer frihet! 
13. Vilken är din minst favorit ämne och favorit? Varför? -Det ämnet som jag gillar minst är nog Engelska för jag är inte alls bra på de, skulle kunna önska bort de! Mitt favorit ämne är nog historia för jag tycker det är så intressant
14. Hur spenderar du dina helger? -Med familjen, kompisar, latar mig
15. Berätta om nåt svårt som du har haft i ditt liv. -När vi var tvugna och avliva Tina.. sedan så är det väl med skolan, kompisar
16. Finns det något i gymnasiet som oroar dig? -Det är ju några år kvar till gymnasiet för mig så tänker inte på de
17. Har du några frågor om din skola som du skulle vilja fråga dina lärare? -Nej?
18. Vilka tre adjektiv skulle dina vänner använda för att beskriva dig? -Oj, det vet jag inte alls, hoppas väl på nåt posetivt
19. Vilka adjektiv skulle du använda för att beskriva dina vänner? -Crazy, glada, spralliga M.M
20. Hur skulle dina lärare beskriva dig? -Hm.. tyst, snäll m.m


Puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards