elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 september 2013

♥ The day ang a song ♥

Av Elin - 15 september 2013 10:40

Hoppas ni har sovt gott? SJälv har jag sovit underbart. Jag vaknade klockan 09 typ. 

Idag ska jag inte göra en skit, ska bara ta det lungt, lata mig, fixa blommorna, kanske går på en promenad om vädret blir bättre, just nu är det mulet och kommer väl regn snart... 

Det blir väl min dag och förhoppningsvis ska jag kunna blogga också, men tyvärr vet jag inte vad jag ska blogga om, ska försöka komma på nåt :)

Men nu ska jag göra annat, ha en bra dag!!! 
Kramar <3 

Bjuder också på en text :*


Vers.
Blicken den flackar
ja benen de skakar
gör mina drag och går sedan tillbaka
trycker emot och ger allt jag har
de e de enda av mig som fortfarande finns kvar
jag är trött på att få vara ensam
jag hatar att få känna den här känslan

Ref.
Ni vill trycka ner mig
men jag ger fan i det
Ni hittar på lögner
vill hitta en utväg ur denna värld
ni vill trycka ner mig
Men jag ger fan i det
allt kommer i följder
ska göra det jag gjort mig lärd

Vers.
Ni ljuger så näsan e åtta meter lång
men ärligt talat inget spelar längre någon roll
jag e stark
jag klarar det här
tar allt i min takt
för det e jag värld
jag vill bara ha det som förut
innan mitt liv tar slut

Ref.
Ni vill trycka ner mig
men jag ger dan i det
ni hittar på lägner
vill hitta en utväg ur denna värld
ni vill trycka ner mig
men jag ger fan i det
ni hittar på lögner
ska göra det jag gjort mig lärd

 
 
natalia

natalia

15 september 2013 12:01

;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

15 september 2013 15:48

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards