elin-mylife

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Elin - 14 september 2013 22:15

TACKAR SÅ HIMLA JÄKLA MYCKET FÖR MINA LÄSARE!!!!!

NI ÄR VERKLIGEN BÄÄÄÄST, NI GJORDE MIG RIKTIGT GLAD NYSS, KAN DET BLI BÄTTRE!?

JAG HAR FÅTT OTROLIGT MÅNGA LÄSARE OCH ÄR SUPER GLAD, HOPPAS NI TYCKER ATT MIN BLOGG ÄR BRA OCH JAG SJÄLV FÅR HÖRA VILKA NI SJÄLVA ÄR OCH VAD ERAN BLOGG HETER! (KOMMENTERA)

MEN TACK SÅ IN I NORDEN

NU NÄR JAG FÅTT MÅNGA LÄSARE SKA JAG FÖRSÖKA OCH INTE SVIKA ER MED BLOGGANDET!

JAG ÄLSKAR ER SÅ <3

PUSS, KRAMAR OCH GODNATT :*





Av Elin - 14 september 2013 22:00

1. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? -Hanna

2.  När såg du senast din mamma? -Kanske 2 min sen

3. När vaknade du i dag? -09.30

4. Vad skrämde dig om natten som barn? -Mörkret, spöken och åska

5. Vad fick dig verkligen att skratta senast? -En video på amanda xD

6. Hur stor är din säng? -Mellan

7. Sover du med eller utan kläder på dig? -Pyjamas/tröja ibland och ibland tröja och shorts 

8. Hur många kuddar har du i sängen? -En, ibland två

9.  Är du social? -Ibland, beror på vilket humör jag är på

10. Vad dricker du till frukost? -Ibland mjölk, jucie, te

11. Sover du på någon särskild sida? -Mm, mest magen :)

12. Kan du spela poker? -Neej, haha, och om jag kunde skulle jag förlorat..

13. Är du en beroendemänniska? -Ja

14. Känner du någon med samma födelsedag som din? -Japp

15. Vill du ha barn? -Såklart!

16. Har du någonsin åkt ambulans? -Jaa, två gånger faktiskt

17. Vem är den roligaste människan du känner? -Kan inte välja en! Hannie, Amanda, pappa, linus och tobias, finns säkert fler :)

18. Din största vinst? -Kanske 200 kronor i MYNT!

19. Svär du ofta? -Nja, ganska

20. Vad ska du göra när du skrivit klart dessa frågor? -Kolla lite på datorn och sen kanske sova, who knows? <3

Godnatt :*

 

 

Av Elin - 14 september 2013 17:00

Hej allesammans! Härligt med helg? Själv tycker jag att den är jätte bra, vitaminerna och mina glada känslor är på topp! 
Vad jag känner nu skulle jag kunna springa flera km, är så glad och vitaminkicken är på

Hannie sov ju över här inatt, hon kom typ vid 18 igår kväll, lite senare, men det gjorde ingenting alls!!! När hon kom så gick vi upp till Sara och hämtade mitt sims, sen öppnade pappa sin present och jag tror han blev jätte glad och nöjd.

Sedan så gick Hannie och jag på en promenad, till ''Höla'', det är en damm där, så vi kände på vattnet.. när vi kom hem sa mamma att vi kunde sova i husvagnen (haha), så vi bar ut alla grejer dit, poppade popcorn, sköljde vindruvor, gjorde saft och tog vatten med oss. Vi sa godnatt till mamma och pappa vid 20.30 och satt oss framför datorerna i husvagnen och spelade sims, pratade och åt, vilka latmaskar vi är!!! Men det var så himla kul, sedan spelade vi kort, pratade ännu mer, skrattade, skrattade och skrattade, hela denna natten har jag verkligen skrattat, det tog liksom aldrig slut och den känslan är så härlig och ha. Det va verkligen en AWESOME natt!!!!!! Vid 03.15 inatt hörde vi nåt och då var det pappa som åkte iväg till jobbet och vi blev as rädda först, (haha), så somnade vi typ vid 04.30 och sov till 09.30, inte länge alls.
Så vi gick in kollade på Hjälp, åt frukost, sedan så städade vi i husvagnen, spelade spel, sims, m.m. 
Denna helgen var verkligen perfekt! Men det var synd att inte Amanda var med, men nästa gång så, hihi.

För typ en halvtimme sen åkte Hannie hem och nu sitter jag framför datorn.
Snart ska vi fira pappa, farmor, farfar, (nån mer.....?), Sara, Linus och Dennis har kommit så, nu blir det fira. 


Men jag skriver senare och då kommer det upp frågor om mig, för det var önskat av en :* 

Kul att du tycker det är roligt! Men nu får ni ha en fortsatt bra dag, kramar<3


Ovido - Quiz & Flashcards