elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 september 2013

♥ Talk ♥

Av Elin - 12 september 2013 20:26

Hello emy lovers <3

Nu ska vi inte prata engelska här, utan härliga svenska! 

Jag bloggade ju inte igår, det va för att jag gjorde annat hela dagen typ. Först så var jag ju såklart i skolan och ja gjorde olika saker, hade engelska, (spanska<3), matte? SO, jaa så var väl min dag i skolan, helt okej kul! Haha. När jag kom hem övade jag på engelska orden och sedan på spanskaorden, gick jätte bra. :) 

Idag så hade vi musik, teknik, matte, no, so och idrott! På musiken spelade piano, basgitarr, elgitarr och trummor, var jätte kul! På tekniken började vi göra en visp, det var också kul, matten så jobbade vi vidare i våra böcker, super kul! NOn så läste vi och så skrev vi lite om Bakterier o så, son så kollade vi klart på Torka aldrig tårar utan handskar, ÄLSKA! 

Och på idrotten så körde vi styrka, fyy, jag dog verkligen... tillsist blev det så jäkla jobbigt! Så nu har jag ont i min vänstra arm när jag lyfter den

Imorgon blir det kondition på idrotten, det kanske blir bättre?

Sedan imorgon så kommer Hannie och sover över hos mig, vi ska också lana sims på natten, så det kommer nog fan bli skit kul!!!! Undra hur länge vi orkar vara uppe denna gången och om Hannie somnar igen ;) Haha, älskar det, man kan säga nåt och sen hör man att hon sover
Men iaf jag bloggar lite bättre imorgon när jag kommer hem vad jag ska göra under denna härliga helgen.. nu ska jag skriva om finnmedlet, så vi hörs

Kram :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards