elin-mylife

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Elin - 6 september 2013 22:30

Hej allesammans, nu har jag samlat mig efter jag pratat med mamma, det var sköngt och prata med henne, hur jag känner och nu vet hon de! Ska försöka gå till ungdomsmottagningen och prata nån dag också.

Men nu över till nåt annat :)

Igår köpte vi ett finnmedel som jag ska testa, den ska funka mot porer och finnar. Så jag hoppas verkligen att den gör de, jag ska testa den i en hel vecka, så till nästa torsdag 12/09-13 ska jag säga vad jag tycker om den, ge den poäng 1-10, osv
Så nu hoppas jag att denna funkar, puss och kram <3:*

 <-Den ser typ ut så, den liknar denna men är i en annan färg! :)



Av Elin - 6 september 2013 20:45

Godkväll allesammans!

Nu är det äntligen HELG! Så himla skönt!

Denna veckan har faktiskt varit ganska bra, har gått bra på läxförhören och allt. Känns riktigt bra

Nästa vecka blir lite annorlunda på schemat, iallafall vad vi ska göra ovs, hehe.

Vi ska ha NO en helg dag, orka.. visst, NO kan vara roligt, men inte med det vi håller på med, +min no/matte lärare är as sur! Ursäkta.. men jag rent ut sagt hatar henne. Jag hatar henne för en viss sak, haha... kan ta upp det en annan gång 


Idag så har vi haft mycket och gjort, vi har haft SO och gjort nåt nyhetstest, gick skit, haha, men går bättre nästa gång.
Sedan så har vi haft spanskaförhör, det gick SÅ bra, skulle kunna ha spanska en HEL dag! Det är livet.. annars så tog vi klassfoto, såg väl helt mongo ut, men nää, hihi!

Annars idag så har vi haft svenska, lite engelska och idrott. Alltså idrotten.. det va så svettigt, men kul! Fast det är väl det idrotten går ut på? Först skulle vi springa runt en fotbollsplan två gånger och sista varvet höll jag på och dö, (hehe) sen så körde vi frisbee och jag körde med Erika, vi skulle pricka rockringar, svårt och förklara. Sedan så körde vi en annan lek, var hur roligt som helst

När jag kom hem så slappade jag, letade efter en tändare i hela huset, men hittar den inte, åhhe! :(

Desperat! Nu snart ska jag kolla på tv och va med familjen

Imorgon ska jag springa, äntligen! Sedan senare blir det kräftor med Sara, Ida, mamma och fler

Söndag ska jag städa mitt rum!!!


Vill skriva av mig nu; Alltså, jag har varit så ledsen sen sommarlovet började, en bit in. Jag vet verkligen inte varför, min matlust har också försvunnit, jag vet inte varför, jag är så trött på och vara ledsen.. ingen ser heller hur jag mår, önskar det syndes utanpå. Och varje dag mamma och pappa frågar hur det är säger jag att det är bra, hur kan jag va så dum!?

Jag vill säga sanningen till dom, men jag vågar helt enkelt inte, jag vill inte heller att dom ska vara ledsna om dom får reda på de, jag vill inte att dom ska se o höra när jag är och pratar med nån och se när jag äter tabletter om jag skulle ha en depressition som jag troligen har. Jag vill inte såra dom och att dom får känslan; -Har jag gjort detta eller är de här mitt fel? Jag vill inte, JAG VILL INTE. Usch, detta är så jobbigt, när jag skriver detta kommer tårarna! Jag vill bara må bra som alla andra..! och när jag är ledsen också ändras mitt humör så jag blir arg, jag vill inte vara arg, men det bara blir, det bara kommer, jag är egentligen ledsen men det syns inte, istället kommer ilskan. Om jag bara visste varför jag var ledsen skulle jag ta itu med det, HÄR OCH NU! Men jag vet inte, önskar jag visste. 

Tänk när jag berättar detta, tänk.. tänk.. tänk om mamma och pappa verkligen tror att detta är deras fel, jag orkar inte! :'( Vad har jag gjort med mitt liv!? 
Jag har bestämt mig; jag ska berätta för mamma.. antingen imorgon eller ikväll. Men jag orkar inte.. jag kommer gråta ihjäl mig, behöver hjälp! Men just nu behöver jag gråta och säga sanningen till mamma, så jag får ur mig detta och prata.

När jag berättat detta kommer förhoppningsvis mitt liv förändras.. just nu behöver jag allt stöd jag kan få!

Men jag ska klara detta, familjen, nu snart kommer sanningen, var beredda.. Älskar er<3


Lyrics på en låt:

Det är slut nu, det är slut på mig själv

finns inte en enda bit kvar som jag kan bygga på igen
för jag är körd nu, är redan död nu
spelar ingen roll om jag ens skulle försöka nu
jag har bestämt mig, är redo, det är dags för steget ut
det här är mitt beslut, jag ska möta ljuset nu
ska jag hoppa framför tåget eller repet runt min hals
vad jag än gör så ska jag dö här inatt
jag är ändå ingenting, jag är ingenting att ha
vem vill ha en sån som jag, förtjänar inte det jag har
jag är ful, jag äcklig, jag vet jag är en hemsk person
och vi båda vet att du ljuger ifall du säger emot
vad har jag gjort med mitt liv, tanken är värst
har satt mig på ett ställe jag inte klarar av själv
och jag vill inte, jag har bara en sista vilja kvar
låt mig vila i frid, och sätt en ros på min grav


Det handlar inte bara om ork, man måste också vilja
och jag vill inte leva, vill inte plågas till det sista
i flera år till, vill inte må skit
jag vill vara där uppe som en fågel flyger fritt
låt mina vingar bära mig, låt mig få flyga iväg
låt mig få leva mitt liv i ljuset i en helt annan värld
det spelar ingen roll vad som händer när jag möter döden
är inte rädd längre, tro mig, har övervägt det
och svaret har blitt, jag är klar med mitt liv
kan inte sluta gråta nu då jag tänker på alla ni
som har gjort allt, men jag mår kasst
jag är en trasig person efter åren som har vart
så är du nöjd nu, att du lyckades med en sak
du tog över mitt liv men nu tar jag tillbaks
jag bestämmer, det här är helt av mig själv
har aldrig känt nåt så starkt, döden väntar ikväll!...

Av Elin - 6 september 2013 14:56

Hej goda läsare, skönt att ni höll ut! 

Nu är det helg, och jag kan nog äntligen skriva :)

Men jag uppdaterar om det senare, nu vill jag bara vila en stund så håll utkik allesammans!!!!!!!! 
Älskar er.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards