elin-mylife

Direktlänk till inlägg 3 september 2013

♥ Andra dagen..♥

Av Elin - 3 september 2013 11:17

Tjena kära läsare!

Hur är läget med er? Jag hoppas att det är bra och att ni har en bra september dag?

Vädret är ju helt underbart, jätte fint väder, men det är ingen värme, det är typiskt! Fast det är ju höst, tyvärr, men ändå så tycker jag att det är rätt okej att det är höst! Bara det blir en fin höst med bra väder och inte så förbannat kallt, då är jag nöjd! :)

I höst då? vad fasen ska man göra då? Jo, såklart ska man tagga till höstlovet som börjar vecka 44, sedan blir det att jobba på så att man får bra betyg. 


Igår och idag så stannade jag hem från skolan, för jag var så förkyld, jag tycker att det var helt underbart och va hemma igår, för jag hade inte klarat och vara i skolan då, men att vara hemma idag hade jag inte direkt tänkt mig, mamma tyckte att jag skulle stanna en till dag hemma, så då blev jag lite sur, kände att jag skulle få massor efter mig nu, men får väl ta hem och arbeta med. 
Men idag känner jag mig betydligt BÄTTRE, nu har jag bara slemhosta.. och lite snorig, men det är ganska lungt. Fast jag tror inte jag kan vara med på idrotten på torsdag, tvek till fredagen också

Inatt vaknade jag av att jag var genomsvett och fick hostattacker så jag fick gå till toa och dricka vatten, (jag tycker det är läskigt att gå till köket och dricka, var så jäkla mörkt, +är rädd att nån ska kolla in i köksfönstren, (haha).
Sedan fick jag gå på toa och då märkte jag att mitt piss typ var orangerött (ursäkta att jag tar upp detta) men jag blev jätte orolig och imorse när jag gick på toa var det helt plötsligt gult, vad kan detta betyt? Lite orolig.....


Det var väl allt jag skulle säg. Vi ses förhoppningsvis senare, ha en bra dag, kramar och pussar:)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards