elin-mylife

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Elin - 29 augusti 2013 18:15

Hej läsare! :)

Härligt att jag har så många goa läsare! Hihi!

Jag skulle gärna vilja höra vad ni tycker om min blogg, om den är bra, dålig, sådär, för jag vill ha din kommentar, spelar ingen roll vad ni tycker! :)


Iallafall, det har varit en väldigt dålig vecka med inlägg, men jag har inte haft sån lust och har haft väldigt mycket med läxa, med det ska ändras! :)

Jag tänkte berätta lite om hur jag går i skolan: Måndagar och torsdagar går jag till -15.40, tisdagar går jag till, 14.50 (Sämsta tiden dom kom på!) -.- Onsdagar, 13.50 och fredagar, 13.40 Är rätt så nöjd med tiderna! 

Men den här veckan har vi inte gjort så mycket, bara följt schemat, alltså matte, engelska, historia (so), no, slöjd, idrott m.m

Idag har jag annars spelat trummor, alltså det va kul, men jag va as dålig, haha, kan inte göra tre saker sammtidigt, det är svårt, men lite grann kunde jag att så nu kommer jag få sitta och öva/slå lite med händerna/foten så att jag kan till nästa gång vi har musik, så ska jag att visa er :p Sedan så har jag kört på några andra trummor, som man slår med bara händerna på, det va faktiskt lätt

Resten av dagen så hade vi teknik, matte, so, no och idrott. På tekniken så pratade vi om olika saker och nästa gång ska vi göra en visp :S, på matten jobbade vi i våra matteböcker, gick super bra! Alltså jag börjar tycka att matte börjar bli roligar, men det är väl för att vi fått en bra lärare och att jag börjar bli bättre, hehe, på son så gjorde vi nåt quiz typ, non så pratade vi om växter och så oooooch på idrotten så sprang vi 4.2 km, ''pussst'', hehe, känner mig jätte duktig. Eller ja.. jag joggade och gick om jag ska säga sanningen, men aja, duktigt ändå!

Annars idag så har jag duschat och tagit det lungt, ska väl snart träna på engelskaläxan, det är ca 18 ord jag ska kunna tills imorgon och jag kan typ alla, så är riktigt nöjd, men det jag har märkt och blivit sjukt ledsen över är att jag har blivit sämre på engelska, riktigt tråkigt och när jag ser/hör andra i klassen pratar, dom är ju riktigt bra så kommer jag där själv.. vill bara kunna prata och va lika bra som alla andra, är trött på och va sämre än alla andra.. jaja, annars ikväll ska jag måla naglarna, ''SMILE''! 

Men nu ska jag dra, ska lyssna på musik, kanske uppdaterar mer ikväll annars imorgon FREEEEDAG! ♥

Ha en fortsatt bra kväll, Puss och kram

(Bjuder på två bilder :s)




Av Elin - 29 augusti 2013 13:35

Hej kära läsare! :)Just nu är jag i skolanoch har rast till 14 :) snart ska jag ha SO, hoppas att det blir roligt! :) På SOn har vi Historia! Om första människan läser vi o arbetar. Sedan har vi idrott till 15.40 och då slutar jaaaag, hur gött som helst, men då ska jag la göra läxan, äta m.m Men jag skriver senare, lite lättare än på mobban :) Men vi ses då ha en fortsatt bra dag :) Puss o Kram :*

Ovido - Quiz & Flashcards