elin-mylife

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Elin - 26 augusti 2013 17:20

Hola! Nu var det ett tag sen, jag har gått vidare! Men känslan är fortfarande där.. men tänker inte lika ofta på det, så det är bra!

Förra veckan började ju skolan och det gick jätte bra, var väldigt segt att gå upp bara, men det blir väl bättre snart när jag vant mig. 
I helgen så sov jag över hos min syrra och hennes kille o barn, för mamma och pappa var borta med husvagnen, det var super kul! :)

Alltså vi gjorde inte alls mycket, men det var väldigt skönt och bara slappa efter en vecka, vi spelade kort, pratade, gjorde mat tillsammans, myste, lekte med Dennis m.m, i lördags grillade vi, -mmm, senare på kvällen gjorde vi skagenröra och igår åt vi taco, riktig LYXMIDDAG! Haha, tycker jag iallafall. :) Tack hörrni för denna helgen, ni betyder så mycket för mig, hoppas att ni vet de! <3

Idag kom den andra veckan i skolan.. jadu, då har vi haft slöjd, matte, so, spanska och engelska, en ganska bra dag tycker jag, förutom fuck engelskan..... hatar de och är så dålig!!!!!!! Om man skulle kunna önska bort ett ämne skulle jag ta bort engelskan!.. Skit ämne är de!

Annars kom jag hem och började blöda näsblod.. som vanligt! Har gjort det typ varje dag i 2-3 veckor nu. Inte så roligt, annars skulle jag göra läxan, men då kom såklart syrran och störde! Är så jäkla trött på henne och hennes prat, ska bli skönt att hon flyttar om ett år! Så det slutade med att jag small min läxa i sängen och satt mig vid datorn, hahah! :D

Jävla skit fan. Aja, får köra igen om en stund och hoppas att hon gått upp på sitt rum! 
Föresten, tråkigt om du (Ida) läser min blogg!
Men nu ska jag försöka skina upp, ha det bra, puss och kram ♥

Skapa flashcards