elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2013

♥ Blandat ♥

Av Elin - 11 augusti 2013 21:54

Hej kära läsare! 
Förlåt för usel uppdatering.. men jag tältade nämligen hos Hannie från Fredag-Lördag 
Det var jätte roligt!!! 
I fredags iaf så kom jag till Hannie vid.. 12.40 typ, så när jag kom så kollade vi vad vi skulle ha med ut till tältet o så, vi spelade sims, gick på en promenad (till skolan), där gunga vi :p När Hannies föräldrar kom hem tog vi upp tältet och fixade där, sedan gick vi till Konsum och handla lite, Hannie köpte en chokladkaka (mint smak) och nappar, jag köpte en chokladkaka (Digestive) och en melon -Mmmm! Det fetade vi oss med. Vi målade, spelade sällskapsspel osv. Klockan 00.40 gick vi ut och försökte stå på händer m.m, med det gick inte så bra.. det kom en kvinna som gick på vägen och vi blev as rädda så vi sprang och gömde oss, -haha.
Lördagen slappade vi typ! Vi badade i hennes bubbelpool, körde en vattenlek, gick till Konsum igen och där köpte vi två meloner och smaskade o åt på medan vi kollade på Ondskan (REKOMENDERAR DEN!!) ♥
Jaa, det va väl mina två bra dagar! 
Idag har jag bara lidit.. haft så in i skogens mensvärk så jag spytt.. eller jag spydde inte upp men det var nära hela tiden.. så det slutade med att jag började störtgråta, la mig i sängen och försökte dö.. men sen kom räddaren i nöden -mamma kom med en tablett, det hjälpte, men nu börjar det tyvärr komma tillbaka..! Usch.. förbannat, önskar att jag var en kille! Slapp denna skiten, killar har det BRA, .B.R.A....
Det ända som hjälper mot mina värkar är tabletter, har kollat ALLT, men inget hjälper!!! Och jag vill inte äta tabletter hela tiden, känns intte alls bra.. men vad gör man inte?
Nog pratat om de!
 
Inatt åskade de och då var min pappa uppe och drog ur alla kontakter, sedan gick han in i mitt rum för han tänkte ifall jag ha nåt i, då iallafall så drog han ur min laddare i datorn och då vaknade jag och jag trodde att det var en tjuv, så jag blev SKIT RÄDD! Sedan sprang pappa typ ut ur mitt rum så då trodde jag ju ännu mer att det var en tjuv, så jag kunde inte sova på 1 timme.. :s 
Imorgon iallafall ska jag nog följa med pappa på jobbet, för han kör ju lastbil, så då ska man gå upp typ kvart i 04 inatt, -YEAH! LÄGNTAR! Nej! Men jag vill så gärna följa med, senast jag följde med va i våras, så nu kör vi! :) Det blir nog skit bra! 
Nu ska jag nog sova.
Ha en fortsatt bra dag och sista timmarna av denna helg, puss och kram ♥
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards