elin-mylife

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Elin - 7 augusti 2013 23:00

Jag vill bara tacka er kära läsare för att ni tittar in på min blogg, det betyder ENORMT! 
Kan inte ni skriva vad eran blogg heter (om ni har nån förstås)? Så kan jag checka in och kolla på den sen också kan nog nån kommentar komma in! Det kanske blir så också att jag tipsar dig/er! ♥

Meen kommenterakommenterakommenterakommentera :)

Nu ska jag kolla på film, pussar! 

 

Vos amo

tu optimus


Där fick ni lite ''höra'' lite latin..







Av Elin - 7 augusti 2013 20:12

Hej kära läsare, förlåt för att jag inte uppdaterade bloggen igår..! 
Jag orkade inte igår och jag kom hem jätte sent och då ville jag bara se på film och sova
Men igår så var jag ju med Hannie, mysigt och det var det roligaste på länge! Först vid typ 11 cyklade vi till badhuset och påväg dit så var det en gubbe som låg på en parkbänk med bara KALSONGER och typ hade fickpingis (tror det heter så) -Hur äckligt som helst!
Vi badade på badhuset i ca 2 två timmar, för jag fick tillslut hur ont i ögonen som helst, kunde knappt se och jag tror jag är allergisk mot klor, för det räcker med att jag bara badat i 10 minuter så får jag ont i ögonen och dom blir röda! Ser ut som jag tagit nåt, men det har jag inte..
När vi badade färdigt så drog vi till stan och då såg vi den mannen igen( som hade fickpingis), fast nu hade han kläder på sig och sen satt han och glodde på oss när vi åkte förbi, usch, jag cyklade snabbt förbi.
I stan så gick vi och minglade runt lite, vi köpte lite grejer; Jag köpte 20 toffsar, för jag behövde verkligen de, sedan hårnålar,jag köpte också ett par stora runda örhängen och sen handkräm -Åhhhh, jag bara älskar handkrämen, den luktar så in i norden gott! <3
När vi var klara i stan så åkte vi till bibblan, för jag skulle lämna in mina böcker och syrrans, sedan drog vi hem till Hannie :) Där pratade vi och åt, när jag åt maten där fick jag hur ont i magen som helst (jag åt lasange) och det har jag ätit förut och inte fått ont i magen av, men nu helt plötsligt fick jag de och det var samma med pajen vi åt hos Oskar (Idas kille), fick ont i magen av den med, + det har hänt i skolan och andra gånger -jag måste nog vara Glutenallergiker... Vid typ 18 kom pappa och hämtade mig, för vi skulle till Ludvika och köpa ett förtält till husvagnen (vi har nämligen köpt en ny husvagn, haha!) OCH VAD DET ÅSKA!!! FY I SATAN! Vi hade på jätte hög musik i bilen, men ändå hörde vi mullret och det blixtrade typ hela tiden!!!! USCH! När vi köpt tältet stannade vi på en mack och åt baugett och drack festis, mums! Sedan åkte vi hem och var hemma vid 23 typ.
Jag kollade lite på film och sen sov jag
Nu har ni fått reda på min dag, eller gårdagen rättare sagt
Hoppas att ni själva hade en bra dag, nu ska jag bara ta det lungt, puss och kram ♥ 
 
KÖP DEN!! ♥
 
 Nästa gång ska jag pröva nån annan! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards