elin-mylife

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 9 juli 2013 23:08

Hej på läsare ♥
Idag har det varit en fin och bra dag! 

Klockan halv 13 så drog jag, Sara, Ida, Dennis och hundarna och badade i en sjö som heter 'Stora Sten?'

Vi var borta och badade i ca 2 timmar

Det va hur skönt och varmt som helst i vattnet, sen var det ju soligt också så ett var ett plus, men det som var lite synd var att solen givk i moln ibland.. så då blev det kallt, inte kul!
Ida hade ju gjort kladdkaka och Sara hade gjort muffins så där fikade vi och myste. Det var hur gött och roligt som helst så detta ska vi göra nån annan gång också, fast om vi åker till Ullvättern istället, vet inte!

Usch, det är så äckligt om man får kallsupar, et fick jag typ 5 gånger.. det är otrevligt, sen mådde jag illa..  

Men nu är jag helt slut.. är jätte trött, det blir väl att man lägger sig snart!
Hur har er dag varit? - Kommentera gärna hur den har varit och vad ni haft för väder!

Nu ska jag fortsätta kolla på Wallander - Tjuven och sedan sova!

Sov gott allesammans säger jag redan nu, godnatt! 
Kramis ♥

Av Elin - 9 juli 2013 23:06

'
 
 
 
Av Elin - 8 juli 2013 11:11

Hej kära läsare! 
Det har inte blivit mycket bloggning, det är för att jag inte har lust och så.. :/ 
Men lusten kommer väl tillbaka snart hoppas jag.

Om ca 11 dagar ska jag bort, då åker jag och min familj till stugan i Norrland, och jag kan kanske blogga, jag vet inte riktigt! Men jag hoppas det, så vi ska vara borta i en vecka till en och en halv vecka, nåt sånt. Men det ordnar sig nog med bloggningen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. ta det lungt


Nu ska jag berätta nåt annat.... :c

Igår var jag otroligt ledsen och kommer vara de dom här dagarna.. det är så att Gabriel ( min kille) ska flytta! Till Lidköping.. I Augusti.. fick reda på det vid 23 iförrgår kväll.. vilken kniv i hjärtat jag fick.. så jag sprang ut till mamma och hon hörde att jag grät.. jag kunde knappt sova nåt igår natt för jag bara grät.. kunde sova lite bättre denna natten... VARFÖR ÄR INTE DETTA BARA EN DRÖM..? :'c
Usch.. tårarna bara rinner ner.. hans pappa har nämligen jobb i Lidköping, men varför just där?!  Finns inga ord att beskriva hur ledsen jag är.. Önskar jag kunde göra vad som helst så att dom stannar.. 
Älskar dig så mycket.. :(<3
Ovido - Quiz & Flashcards