elin-mylife

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Elin - 30 juli 2013 16:20

Ändrade planer, vi åker imorn istället! ;)
Kramis <3

Av Elin - 30 juli 2013 13:27

Frågan var: -Hur snabbt gick tåget som jag åkte? Svar -180 km/tim :o

Otroligt fort, men det kändes inte som att det gick såååå fort!


Iallafall; Jag, mamma och pappa ska idag åka iväg till Mariestad och sova på Ekuddens Camping så kommer inte kunna blogga på några dagar, vet inte exakt hur många dagar vi ska vara borta, men kanske tisdag-fredag. Vi får se om jag kan blogga för då naturligtvis gör jag det, men isåfall på kvällarna! :)

Annars idag så har jag duschat, målat på nytt nagellack och packat, så ska väl packa lite mer sen.. ni får ha en fortsatt bra dag så kanske vi ses senare eller nån annan dag, puss och kram ♥

Av Elin - 30 juli 2013 00:25

VEM

Vem är i rummet med dig? Vår hund
Vem fick du senaste sms av? Min kusin tror jag
Vem tänker du på nu? Ingen
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Farmor och farfars
Vem önskar du var med dig nu? Vet faktiskt inte, Gabriel kanske! :3
Vem är din favoritsläkting? Kan inte välja.. men min ena morbror

 

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Oj, vet inte!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Hm.. vet inte ;)
Var åkte du senast bil? Hem till mig


VAD

Vad åt du senast? Ett grönt äpple
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga på mig nu, men förut ett par gröna jeans 
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt täcke, annars tröjan jag har på mig

Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Alla utom orange ..
Vilken film såg du senast? Håller just nu på och kolla på Wallander, så det är väl den
Vad hör du just nu? Tears In Heaven 

 

HAR DU NÅGONSIN

Kört över hastighetengränsen? Nä, kör inte bil!
Målat om ditt rum? 
Dansat framför en spegel? Aa!
Fått hicka? Japp
Stulit pengar från en kompis? Aldrig!
Smugit ur ditt hus? Nä
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja..
Älskar eller saknar någon nu? Jaa, både och...! 


Hoppas ni tyckte detta inlägget var bra så ses vi i nästa inlägg, nu ska jag fortsätta se på film och sen sova, heejdå/Godnatt ♥

Ovido - Quiz & Flashcards