elin-mylife

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Elin - 13 juli 2013 14:31

Hej läsare! ♥

Jag har tyvärr inte bloggat på ett tag för att jag har gjort annat och haft lite upp och ner humör.. :/ 

Men jag kommer försöka blogga varannan dag, det är ett måste!

Idag då, vad har jag gjort då? - Jag har städat, det var ca 3 veckor sen jag städade sist, inte kul! Men nu är det rent och luktar hur gott som helst! 
Man känner sig så duktigt efter att man gjort nåt, eller det beror ju på vad men aja!

Nu så lyssnar jag på musik och tar det lungt, det behövs :)

Annars snart ska jag gå ut till solen och må gött.. 

Jag har märkt en sak - jag säger / skriver ''hur gott / hur'', hur mycket som helst :S haha, vet inte varför jag börjat säga det så himla mycket , det blir väl bättre och tycker väl om det ordet.


6 dagar kvar tills vi åker upp till Norrland.. kommer bli både roligt och tråkigt.. kommer sakna Gabriel så..! 
Efter det han sa att han skulle flytta.., så har jag förstått hur mycket en person för mig verkligen betyder, det går inte och beskriva..

Men kanske skriver senare eller nån annan dag! 

Ha annars en underbar dag, kramis <3


Ovido - Quiz & Flashcards