elin-mylife

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Elin - 14 juni 2013 14:51

Jaa, nu ÄNTLIGEN har sommarlovet kommit! Och sommarlovet började med glass, jordgubbar, grädde och mjölk, MUMS, riktigt smaskigt!
:D
Nu på sommarlovet ska jag inte göra så mycket.. vara med kompisar, underbara Gabbie, sola/bada, shoppa och åka upp till farmor och farfars stuga ;)
Ja, det är väl typ det ända, OCH SJÄLVKLART VARA MED FAMILJEN! ♥
Och så ska jag skriva här på bloggen lite mer, men det har inte blivit så mycket eftersom jag ville ge järnet den sista veckan, men NU förhoppningsvis är jag tillbaka! :) 
Vad har ni haft för er då?
När började erat sommarlov? 
C:
Nu själv kom jag hem från en promenad och så öppnade jag nyss mina betyg! GUD vad braaa dom va! :D
Är jätte lycklig! :)
Nu ska man bara få upp sig lite mer på NO ämnena ;) Sedan är jag nöjd med dom
Nu lyssnar jag lite på musik och ska bara ta det lungt, ha det bra!
Puss och kram c:

 











Ovido - Quiz & Flashcards