elin-mylife

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Elin - 7 juni 2013 17:02

 

Av Elin - 7 juni 2013 16:52

Jag tycker att vi ska köra en liten frågestund nu när jag äntligen har kommit tillbaka till denna bloggen! :) 

Jo den startar nu och så är frågestunden öppen till söndag :)

Hoppas att ni vågar göra er fråga hörd, ni kan ställa vilken fråga som helst!!!
:D
Ha det gött, oooch, fråga på nu!!!! 
Puss o KRAM <3

Av Elin - 7 juni 2013 10:16

Godmorgon!

Ovanligt att jag uppdaterar här, eller hur?

Nejmen, jag tänkte att jag skulle börja uppdatera här lite då och då :) Den här bloggen går ju lite bättre än den som jag har nu! Det erkänner jag själv :p

Jag ska ta bort min andra blogg här på bloggplatsen, för den går sådär, och jag ska starta lite nytt, så jag har startat en ny blogg, hehe, på blogg.se ;) Så den ska jag testa, annars ska jag väl ha denna bloggen, vi får la se!

Jag tänker inte skriva vad den bloggen heter här, för det finns lite personliga skäl.. :/ 

Om ni vill veta det adda mig på skype så får vi se om jag svarar ja eller nej :)
Skypenamn-eliin_4
:)♥

Vad ska man göra idag då? -Jag vet inte än, jag tror jag ska vara ute för det är underbart väder och så blir det och tänka/sms med (Gabbie<3)

Vad ska ni göra då? :)
Hoppas nåt kul!

Joo, Gabbie (Gabriel) är min pojkvän.. han är helt underbar!!! :D<3 

Hihi, kanske kan berätta om detta nån annan gång!

Men nu snart ska jag duscha och fixa mig, ha det gött, KRAM 

Ovido - Quiz & Flashcards