elin-mylife

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Elin - 21 april 2013 15:02

Oj, jag har märkt att jag snart har haft denna bloggen i ett halv år! :D

Kul! Gud vad fort tiden går!! 

Och jag känner att jag utvecklats på att skriva, fått många som kollar på min blogg osv, jätte kul! <3 


Men nu tyvärr ska jag ju byta blogg :/ men det är ju för att jag vill inte att 'en' speciell person ska se min blogg och se vad jag skriver! Även fast jag tycker det är kul... menmen. Nu ska jag iaf göra den nya bloggen, skriv på kik till mig om ni undrar vad den heter! Kram Elin 

(Mitt kik namn-Skarvsladd)

Av Elin - 21 april 2013 09:45

Godmorgon alla fina! :)

Jag funderar på att göra en ny blogg här på bloggplatsen, för det är vissa som jag inte vill ska läsa min blogg gör det! 

Men jag har kanske kvar denna, vi får se hur jag gör, men jag ska iaf kanske göra en ny blogg och jag har kanske kvar denna! 
Jag uppdaterar med detta senare om hur det blir. 

Ni som vill ha veta vad min andra blogg heter (om jag ska skaffar en); skriv till mig på kik-Skarvsladd heter jag :)

Ha det bäst, hejdåå

Skapa flashcards