elin-mylife

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Elin - 13 april 2013 23:45


Fråga precis vad ni vill!!! Svarar på allt från himmel och jord! 

Taggatagga!!!! 

Frågestunden slutar; Söndag den 14/04-13 klockan 18.00  (Alltså imorgon!)

Så fråga på!!!!!!!!!!!!!!



 

Av Elin - 13 april 2013 23:45

1. Jag har scenskräck!

2. Jag grät nästan varje dag 2012.. 

3. Jag bäddar nästan alltid sängen.

4. Hatar om min säng är obäddad

5. Jag tycker inte om åska så mycket, speciellt inte ljudet, är mer rädd för ljudet än blixten o,o men ibland tycker jag det bara är mysigt!

6. Jag är lite mökrädd, speciellt om det är vinter, då tänder jag alla lampar om jag är ensam. 

7. Jag sjunger inte gärna så att andra hör, men om jag är själv älskar jag att sjunga högt o seriöst! 

8. Ibland önskar jag att jag var känd och framgångsrik..

9. Jag är besatt av vindruvor och jordgubbar!! <3

10. Jag älskar killar som luktar gott! :D


Så :) Be gärna mer om detta, eller så kanske jag kan köra detta då och då! 

Annars hade jag tänkt köra en frågestund, tycker ni?

♥ Kram

Av Elin - 13 april 2013 18:00

Mina kära vänner!

Hur mår ni?
Själv mår jag bra! Lite trött dock. 
Men det går väl snart över efter man fått i sig mat?

Ja, idag har jag inte gjort ett skit! :/ Tagit det lungt, och har inte haft en lust att göra nåt åh, det har inte varit nå vidare väder idag, molningt.. och på vägarna är det slask!!!! :S Det va ju så fint och bra i fyra veckor utan snö o regn, men igår tog det stopp! :(USCH!)

Jag har iaf pysslat lite här och där hemma. :) Och imorgon.., då blir det stäääädd, och kanske lite övning på spanskaläxan. Men städ iaf!!!! Lägntar! 

xD 

Idag med ryggen, nacken och revbenen är det fortfarande sådär!

Nacken börjar bli bättre, men det är lite jobbigt och böja på de, o vända och vrida :( 

Ryggen är det.. sådär, just nu har jag ONT i själva ryggraden, och sen i ett stort område. 

Revbenen är det också sådär, får ju ont om jag tar på endel ställen och gör olika saker!

:( och tabletter hjälper inte! 


Igår trodde jag att jag skulle få magsjuka.. mådde inte alls bra! Hade lite ont i magen, mådde sjukt illa och svettades.. :/ 

Men så vaknade jag helt kry!! :d

Jaa, snart ska vi nog göra mat, allså, jag, Ida'h/Adi! och Oskar..

Det bliiir taco, :3 mums, mysigt och äta lite senare! 

Hur stavar ni taco? o,o 

 

Hm.. jag tror det kommer upp en uppdatering med kläder från Lager157, (alltså vilka som är snygga xD) eller en 10-20 sanningar om 'me' :) Så, håll UTKIK!!!! 

Ha en underbar kväll mina vänner, så hörs vi senare

Skapa flashcards