elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Toppen humör!!! :)

Av Elin - 11 april 2013 18:15

Tjeeeeeeeena!! :) 
Idag och igår var jag på toppen humör! 

Åh!

Igår så fick vi ju reda på klasserna! 
OCH....

Jag får gå med Hanna och Amanda!!! :D

Lycklig! <3

Jag får också gå med: Erika, Asha, Hanna, (Hanna, Amanda, har två Hanna i min klass) ;),Tobbe och Kevin :) 

Kul. Så jag ser fram emot de, iaf lite ;p 

Sedan gick Fysikproven ganska bra! Så är ganska nöjd med det! 

Jag får iaf godkänt/E. 
Va väl det ända jag kände o säga... <3 


Jo, hade en as läskig mardröm inatt, höll på och skrika o gråta!!! :c

Ja.. så jag kunde inte sova på 45-60 min :(

Och med ryggen, nacken o magen/revbenen är det inte så bra.. ryggonten hade börjat avta igår, men så fick jag tillbaka en sådan smärta på kvällen.. kunde inte ligga på magen eller ryggen, så jag fick ligga på sidan, men jag gillar inte o göra de D: Nacken känns sådär.. och magen har jag inte ont i :) men revbenen :( ååh, dör typ! 

+Jag har svårt och dra in djupa andetag ibland.. 

Asså om det är nån som vet nåt vad det kan va, SKRIV!!! Funderar på och åka tillbaka till sjukhuset! 

'suck'


Helgen, plan:

Då kommer min syrras kille -.- kul... mamma och pappa är borta i helgen, kommer inte gå så bra :/ Dom kommer hålla på som fan.. </3 då ska jag säga:

-Vilka falska personer ni ÄR! Idioter....!  


Men annars vad planen är: 

Jag ska väl kanske va med Hanna och Amanda, ville sova över, men Hanna kunde ej från lördag till söndag.. och vi skulle ju fira, men vi får väl göra det nån annan dag :/   

Ska iaf städa! :) Känner att jag inte kan andas i mitt rum..

Ha det bäst, älsklings häst! :P Byeee ♥



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards