elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 april 2013

(2 listor så ni vet) :)

Av Elin - 7 april 2013 16:27

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Amanda ♥
2. Personen du pratade I telefon med: Hm.. 'kollar på mobilen' -aja, vet inte!
3. Du fick SMS av: Sara ♥
4. Du kramade:  Mamma ♥

 

IDAG
5. Kläder: Mjukisbyxor, t-shirt och en tjocktröja, men fryser ändå! :(
6. Bättre än igår: ? Nej

 

IMORGON
7. Är det: Måndag :(
8. Planer: Inget..

9. Något tråkigt som händer imorgon: Japp, skolan!..

 

FAVORIT
10. Nummer: 4, för jag fyller år den fjärde ;)
11. Färg: Rosa och vit :) Om ni tar med vit som färg O,o
12. Årstid: Sommar och vår :)
13. Saknar du någon?: Ja.. :(
14. Humör för tillfället?: Lite nere :/

 

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Kollade mobilen xd
16. Vad åt du sist?: en ruta choklad...
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som tjatar! 
18. Tror du på distansförållanden?: Eh nja
19. Vem tänker du på just nu?: -Ingen..
20. Tror du att personen tänker på dig med?: -
21. Vart reste du sist?: Utmland eller i sverige? Utomlands=Danmark, Sverige=Ångelmanland, alltså, farmor och farfars stuga. 
22. Vad gjorde du igår kväll?: Eldade gräs och kollade på tv med mamma, pappa, Sara, Linus och Dennis.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Hm.. nja, lite.
24. Ler du ofta?: Nae
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek.. 
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jaa! :)

27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egna.
28. Vilken färg har din tröja?: Svart :p

 

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja..
31. Gråter du när du skadar dig?: Beror på vad!

 

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Nja, ibland
33. Vad gör dig glad?: Jag blir glad när jag ser dom jag älskar glada, sen blir jag glad när ja får umgås med dom jag älskar osv, att få reda på att någon som jag älskar, älskar mig tillbaka c; ♥
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ibland, alla har sina dåliga stunder! 
35. Är lycka överskattat?: Överskattat? Fattar inte xd
36. Kan musik göra dig glad?: Verkligen!! 

 

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Hm, har nån säkert.. ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Det är klart! :o
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: -
41. Är du kär?: Nja! ^^

 

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Finns allt någon/några.. 
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Neh!
44. Är du en mobbare?: Ja som fan, är du dum eller?! Nej ;o
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja det har jag, många gånger..
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja.. och det känns!

 

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Nej o,o
48. Favoritämne?: Svenska & Musik.
49. Värsta ämne: Matte och engelska!! 
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Har gått på samma skola hela tiden .. nej 

 

 

1. Vem fick dig att skratta idag? Vet inte o,o
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov!
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Satt vid datorn eller tog min tablett!
4. Vad hände dig 1993? Fanns inte då.
7. Vilken färg är din hårborste? Lila.
8. Vad köpte du sist? Hmm.. vet ej, kort minne vet ni! 
9. Vad fick du senast i present? Pengar tror jag o,o (Kort minne) eller om man ska säga 'skadpresent'/'kryapådigpresent, då fick jag en choklad av Sara.
10. Vilken färg är din dörr? Vit.
11. Var förvarar du dina pengar? -Hemligt ^^
12. Hur var vädret igår? Molnigt, blåsigt och soligt
13. Var kramades du sist? Hemma.
14. Vad ser du fram emot? Sommaren och mina betyg..
15. Vad är 15? Ett nummer? Att man blir 'byxmyndig'?
16. Vilken skostorlek har du? 36-37 :)
17. Vill du klippa dig? Ja!
18. Är du över 25? Nej.
19. Pratar du mycket? Beror på vart jag är, om jag är hemma så: -aaa!
20. Kollar du på O.C.? Vad ä det?
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nej
22. Känner du någon som heter Steve? Nej
23. Hittar du på egna ord? Haha, nej
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Lite...
26. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy Y
27. Vem ringde dig sist? Vet inte.
28. Biter du på naglarna? Ibland
29. Har du lockigt hår? Lite..
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Inget x)
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? -
33. Vilket ord säger du ofta? -Vaa?
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej
35. Ska du jobba imorgon? Nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Mamma eller Sara ♥
37. Vad borde du göra nu? Städa.. eller gå lite ute.. 
38. Har du något smeknamn? Nej
39. Sover du mycket? Nej :(
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Va?
41. Vad ska du göra på lördag? Vetefan! 
42. När var du ute sist? Idag. 
43. Har du gråtit idag? Ja.. :/
44. Är du en glad person? Nja.. 
45. Har du roligt nu? Nej! xD 
46. Vad äter du helst? Frukt
47. Vem var du med sist? Amanda ♥
48. Vad heter din mamma? Mona 
49. Vad är hela ditt namn? Säger ej mitt efternamn.. Elin Maria -
50. Tycker du om någon just nu? Nja kanske ^^

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards