elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Just vad jag känner..

Av Elin - 7 april 2013 15:55

Hej! 

Humör: Sådär

Min dag har varit lite sådär! :/
Har fortfarande ont i ryggen och nacken.. och nu har jag fått ont i mina revben och magen.. så har jag lite svårt och andas o dra in djupa andetag.. jag rör mig som han (doktorn) har sakt.. men det går inte bra och det blir inte bättre bara för jag rör mig!?

Jag tog nyss en tablett.. usch! Men tabletter hjälper ingentingen!! 
Jag vill bara gråta, gråta, gråta! Få en kram också.. just nu vill jag bara åka in till sjukhuset, men vad ska dom göra?

Hjälp... <'3


Och imorgon är det skola.. fan! 

Nu är allt skit också.. jag har börjat sluta äta mat.. NP=Nationella prov på Torsdag (NO/Fysik) 
Mina två änglar gillar mig nog inte.. hoppas ni ser detta.. :c äter tabletter. <'3

Jag är rädd för och rida nu.. och Molly ska kanske säljas...!


Jag förstår inte att jag betyde så mycket för familjen, ni skulle sett i Fredags, jag blir så glad så jag börjar gråta (gör det just nu)

Vad ska jag göra för att tacka er? :(♥ NI är mitt GULD! 

Nu förstår jag.. hur betydelse full jag är för dom! :'(
Skulle ALDRIG kunna önska mig en ny familj, även fast det kan vara jobbigt och bråkigt, men allt blir bra ändå! 


Hoppas ni orkade läsa detta.. älskar er mina underbara läsare, kram! <3




 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards