elin-mylife

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Elin - 4 april 2013 16:30



♥ Jag gillar sådana här bilder ungefär! :) Åh, kina är också så fint..♥







Av Elin - 4 april 2013 16:00

 

                     

:)♥

Av Elin - 4 april 2013 15:45

Jesuzzz, det är nästan vår, äntligen!

Snön är snart borta, solen är framme och det blir varmare!!! 

Så himla härligt, så då blir jag piggare och mycket gladare! 

Love it.. 


Idag då: -Jo jag mockade till Molly, så himla kul! 

Jag har inte ridit på hela veckan för Joker och Molly har hostat för vi hade köpt hö, och det var dammigt typ, så dom fick vila i några dagar så har dom fått vitlök i sin mat och så har vi vattnat höt, så nu mår dom förhoppningsvis mycket bättre! 

Så imorgon blir det kanske och rida! :) Hoppas det!

Sedan gick jag, mamma och Sara på en promenix=promenad :)

Det var mycket skönt, men det som var lite synd var att solen åkte i moln.. :/ 

Sedan ramlade jag när vi gick, och så jag kom över Trisse (hunden).. jag slog i båda mina knäskålar, gjorde riktigt ont.. så nu har jag ont.. :( Det gick bra med Trisse för er som undrar! :) 

Senare ska jag väl till Sara, Linus, Dennis och Jack (deras hund) :) 

För jag är själv ikväll, gött, men då passar jag på och dra dit en liten stund, eller ja, det beror på om jag har ont i magen, (har mensvärk...)

Och om jag har det, får jag RIKTIGT ont, så ibland måste jag stanna hemma från skolan! :( och äta tabletter..

Humör: Glad, men ont. 

Jag ska väl kolla lite på datorn nu :) ses♥

 

 xD

Ovido - Quiz & Flashcards