elin-mylife

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Elin - 1 april 2013 18:45

på er! :)

Gud vad tiden går fort! 

Känns som det nyss var Vinterlov. 

Har ni lurat någon/några, eller har ni blivit lurade själva? Hah

Jag har lurat två och sen blev jag haft lurad av en, men tyckte det lät lite konstigt så! ;) 

Humör: Glaaad, pigg, 'på'!

:)
Idag? Jo, då har jag varit ute på gården med mamma, pappa och brosan, sedan på eftermiddagen gick jag och Trisse (hunden) en promenix :) så mysigt, jag sprang i skogen, och det skulle inte jag gjort, eftersom jag varit sjuk, fick host.. och svettades ihjäl.

:/

Men det var ju annars perfekt väder att gå/springa i, ska ta på mig några bra byxor och skor o springa om det blir fint väder!!! :) Nån som vill följa med? Hah, kika mig isåfall: Skarvsladd ;)

Snart ska jag nog skriva till Hanna och gå ut en liten stund, för det är ju så fint ute! Väldigt nöjd med de, hoppas det är vackert väder heeeela veckan!! :)

Men vi ses senare guys! ♥

Ses. 


Haha!





Ovido - Quiz & Flashcards