elin-mylife

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Elin - 29 mars 2013 21:15

JAG ÄR RIKTIGT NÖJD MED ATT JAG HAR SÅ MÅNGA BESÖKARE!!! :)

TACK SÅ HIMLA MYCKET! 

JAG KANSKE SKA KÖRA MED EN FRÅGESTUND, ELLER? 

MEN FORTSÄTT SÅHÄR, BERÄTTA OM MIG FÖR ANDRA BLOGGARE/TIPSA! ♥

ÄLSKAR ER MINA ÄNGLAR

Av Elin - 29 mars 2013 21:15

Go'kväll! :)

Hur ni en bra kväll? Hoppas de!

Jag mår inte så bra idag heller, har slemhosta och snorar :S USCH!

Blir väl snart bättre. 


Idag har jag iaf kollat på motorcyklar xD 

Dom typ tog sin första tur efter vintern. Så det va najs, var ca 300 som åkte, men var inte rekord. 

Sen har jag vattnat blommor och fixat med dom, fixat i mitt skrivbord, det var jätte rörigt, men nu är det bra! :)

Mamma och jag var på affären också :) Och jag köpte en dagbok! :) Älskar och se vad som hände när man var mindre, läste min gamla dagbok, usch fällde en tår... Stod mycket om Major, Frasse och mest om Tina.. att jag ville ta livet.. skulle inte klara mig utan dom. 

Men nu har jag gått igenom en riktigt SVÅR tid! 
Mitt hjärta är lyckligare nu, iaf lite.. men förhoppningsvis är jag starkare nu!

Sedan rensa jag ur ett skåp som jag ska ta nån annan stans, för jag liksom har ett till skåp med många hyllor. :) 

Så nu ska jag nog köpa en fotölj ;) En rolig/snygg, haha, knasig smak har jag iaf! 


Jaa, mycket mer har jag väl inte gjort! Tagit det lungt. 

Men ska dra :) Ha det bra, och imorgon är det Påskafton! 
Godnatt säger jag redan nu ifall jag inte skriver mer. :)


Började lyssna på denna jätte mycket, älskar den... blir ju lite tårögd!


   Hahah :) Cool ju! Men har ni denna, kan ni skriva och säga vad ni tycker om den/hur den är? :)


Godnatt! ♥


Av Elin - 29 mars 2013 08:06

Vad är klockan just nu? –08.08

Längd? –Ca 1,60

Vikt? –Vet inte! 

Smeknamn? –Elin, hah

Vart bor du? –I Värmland/Kristinehamn

Vad gör du på fritiden? -Kompisar, rider och är med familjen typ :) 

Beskriv ditt utseende ? -Mörktblont hår, blå/gröna ögon. 

Vad är du mest missnöjd med din kropp? -Hmm, är nog min mage och ben!

Vad är du mest nöjd med? -Vet inte :) Mina ögon, haha

vad har du för uppfattning om dig själv? –Snäll, omtänksam, blyg :)

vad vill du jobba som äldre? – Dagislärare tror jag. 

hårfärg? -Brunett

ögonfärg? –Blågröna

någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? –Nae, bara och fråga om ni vill veta nåt :)

kan du själv säga att du ser bra ut? –Ibland... 

hur mycket bryr du dig om ditt utseende? –Ganska mycket! 

är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -Håret. 

någon vana? -Tvätta händerna efter toalletbesök, xD 

berätta något som du nyss lärt dig? –Nej, vet inte

vad heter din bästa vän? - Hanna och Amanda :)

hur många nära vänner har du? –Jag vet inte :) 3-4 som jag kan berätta allt för! 

anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? –Haha, nej!

vet många personer vem du är? –Gör dom säkert!

hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? –Ja, typ. 

när var du senast med någon kompis? –Vet inte, var ett tag sen, eftersom jag är sjuk nu!

känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? –Ja, ibland..

vem sov du senast hos av dina kompisar? –Hanna :) 

vem sov senast hos dig? –Hanna och Amanda ;)

 

Romantik:

Vill du ha ett förhållande? –Nej, inte just nu..

vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? –Äldre eller lika gammal som mig! 

är du kär? –Nej.. 

tycker någon om dig mer än som vän? –Ja! 

är du redo för att satsa på ett förhållande? –Det vet jag inte.

hur långt vill du gå med din tjej/kille? – Långt, misstolka inte.

Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? -Asså ibland, men kollar mest på pernsoligheten!

Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? -Ja! Varför inte? :o

i din klass? –Kanske!

 

KRAMAR OCH PUSSAR:

Har du kramat motsatta könet? –Ja!

Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? –Haha, jaa!

Har du kramat någon du tycker om inför folk? –Nej, eller inte på 'kär' sättet, bara vänskapligkram och familjekram. 

Har du pussat någon i motsatta könet? –Nej.

Har du pussat någon i medsatta könet? -Nej.

Har du pussat den du tycker om? –Nej

Har du pussat någon inför folk? –Japp! 

 

Tankar & skit:

Har du någon fobi? –Jaa, clowner

Har du någon allergi? –Nej, eller lite för pollen

Vad tänker du på innan du somnar? –Allt möjligt 

Vad är de första du tänker på när du ser en person? –Vet inte.

 

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? –Att någon tycker om mig!

En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? –Vet inte, beror på vilket humör jag är på och känner. 

Vad kommer först, killen eller din bästa vän? –Bästa vännen!

Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? –Inte så ofta, längre.

 

Skulle du?

Kunna byta liv med någon? –Ja!

Isåfall vem då? -Jag vet inte :) Nån jag känner!

Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? –Hehe, vet inte.

Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? –Neeeh :o

Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? –Ja, vill ju inte att min vän ska dö.. :c

Kunna sova ute på vintern? –Nej.

Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? –Ja, där det är varmt iaf!

Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? –Neeeeeeej! Usch, inte sån skit!

 

Klädstil:

Anser du dig själv vara en speciell stil? –Vet inte

Vad klär du dig i oftast? –Olika! :)

Tänker du alltid på vad du tar på dig? –Ja!

Klär du dig dyrt? –Nej 

Vad kör du på: slappstilen eller Modestilen? -Olika

Vanligt eller något annat? -Vet ej :)

 

Senaste 48 timmarna har jag?

Pussat någon? –Nej

Kysst/strulat med någon? –Nej

Fått en kram av en helt okänd? –Nej

Ringt någon? –Eh,, nej

Blivit uppringd? –Nej

Funnit kärleken ? –Nej, gjorde slut igår med en.. 

 

Sista frågan: Hur lång tid tog det här? vad är klockan nu ? –HAH, lång tid xD Klockan är 08.59


 

 

 

Skapa flashcards