elin-mylife

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Elin - 28 mars 2013 08:30

Är det bara jag eller?

Visst stinker påskliljor?

De luktar så himla äckligt! Typ som.. kattkiss :S

Men dom är fina! :c

Det är det som är så störande om det är fina blommor, antingen stinker dom eller luktar inget alls, ibland! 

Ville bara skriva om detta, haha, nån som håller med mig? 

Sen är det.. Endel radiokanaler, Mix megapol och RIXFM spammar samma låtar om och om igen, är så himla störande, tillslut lyssnar man inte på deras radiostationer eller på själv musiken!!

Som Mellolåtarna nu! 

Så jag lyssnar knappt på dom nu... alltså inte mellolåtarna över huvudtaget och RIXFM/Mix megapol!

Sen att det är REKLAM hela jä*la tiden!.......... aa, kanske dags att ändra lite?!


Allt jag ville säga xD

Hejdå! 

Av Elin - 28 mars 2013 08:15

Jag stannar hemma ännu en dag till, mamma tyckte också att jag skulle göra det! 

Och det passa bra..., för jag har ont i bröstet, menar att jag får ont när jag andas in (inandning) och när jag hostar :c 

Sedan är jag snorig, aa, iaf jag är FÖRKYLD! :( Fyy.., då vill jag hellre vara magsjuk! :S

Men det blir att vila hela dagen. Åh, imorn och nästa vecka blir det PÅSKLOV! SÅ himla SKÖNT! ♥

Aja, ska väl ta febertermometern snart, och kanske se på film eller spela sims :)

Ha det bra i skolan/jobbet! Kramiz

 

 




 

Ovido - Quiz & Flashcards