elin-mylife

Alla inlägg den 26 mars 2013

<3

Av Elin - 26 mars 2013 21:17

Godnatt mina fina!Sov så gott! c:<3(Vet att jag går o lägger mig tidigt, men asså, jag är trött och sjuk! :c)Natti (h)

Av Elin - 26 mars 2013 18:11

Hej! Har inte nån blogglust alls..Och jag har blivit as sjuk.., fått ont i halsen, som jag skrev imorse, börjar bli snorig o hostig! Fint... jag som skulle vara frisk i veckan i till lovet! :c Åh! Orkade knappt dagen i skolan idag,, tänkte att jag är hemma om jag är såhär imorn eller värre! Det får bli som det blir! Har eran dag varit bra då? :) Min har varit ganska bra! Men lång dag.., så jag är as trött också. Snart ska jag äta lite mat! :p gott.., för jag är hungrig :cMen vi ses, kramis på er, och om ni är sjuka, KRYA PÅ ER!<3<3

God

Av Elin - 26 mars 2013 06:34

Godmorgon!Har ni sovit gott? Det har inte jag iaf..Det blev ingen bloggning igår, ingen lust..!Annars då?-Jag mår inte så bra! Har sketa ont i halsen!!Pallar inte gå iväg till skolan heller när jag har ont! Men jag får väl göra det..Sedan skulle jag prata med mamma om att åka till sjukhuset, men det blir nog inget med o prata/sjukhus.. för det känns inte som dom litar på mig/tror på mig och bryr sig. Ja, men ska gå upp nu S: bajs...Uppdaterar väl senare. Ha en bra dag, hejdå! <3

Ovido - Quiz & Flashcards