elin-mylife

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Elin - 21 mars 2013 15:08

Heeeej på er godingar! :)
Imorgon blir det övernattning hos Hanna :3

Kommer bli en härlig kväll och natt som man kan minnas, för jag behöver nåt annat och tänka på. :)

Ska ta med Loka xD +nåt gottis! 
Vi ska iaf ha KUL! :)

Det kommer uppdatering imorn på kvällen på bloggen från min mobil, har varit tvungen och ändra mitt lösenord så nu är det gjort! Så nu kan det bli bloggning i skolan/(överallt!) Det blir väl bra?   Men det kommer nog inte komma upp bilder då.. :c  Sorry..


På lördag (efter jag varit hos Hannie) eller söndag hoppas jag att jag åker till sjukhuset.. har så in i helv*tes ont i huvudet.. så jag likcsom vet varför jag har ont!

Jag vet ju varför jag fick ont, och det var ju för att Johan (iditoten) kasta bak sitt bakhuvud i mitt fejs!... ;c men vill ha reda på varför, hoppas ni förstår hur jag menar? :c

Men det blir UPPDATERING på det, isåfall hoppas jag att pappa följer med.. 

Åhhe :c 

 

Nu fick jag slut på det jag skulle skriva.. men kanske uppdaterar senare :) Annars imorgon! 

KRAM ♥


Skapa flashcards