elin-mylife

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Elin - 12 januari 2013 21:30

Go'kväll! 

Oj.. kände mig som hon/han på go'kväll :S haha. 

Det har varit en bra dag, hunnit gått på en promenad, hjälp Ida med maten, träffat farmor och farfar!


Jag skulle egentligen ha gått och joggat, men Sara frågade om hon fick följa med, så jag gick, och annars kände jag mig taskig!  Men det var så himla skönt, och bara gå ut o gå! Jag blev piggare och gladare !


Sen gjorde Ida och jag mat, vi gjorde ''Enchiladas :3 smasken.. men det är så jäkla mättande.. 

Enchiladas, grönsaker, guacamole och gräddfil! ♥ Säg till om ni vill ha receptet nån gång? :)


Farmor och farfar kom ju, åh, det kändes så bra.. har verkligen saknat DOM!

På Måndag ska farfar opereras, kvart i åtta, åtta på morgonen.. kommer sitta sjukt SPÄND!! 

Känns som jag kommer börja gråta då,, LYCKA till farfar..!♥


Nu blir det att CHILLA, kommer nog stretcha snart, tror det.. ! :) 
Not 100 procent :P  

See ya, bye !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ☺ Kram


  Ser godare ut irl! :S 


 

  


Av Elin - 12 januari 2013 10:55

Heej på er!

Nu är det helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥ 

Så himla gött, och jag sa att jag skulle ta det lungt igår efter skolan, men NEJ det blev det inte, haha.

Först var jag i skolan, hade Spanska, engelska, historia och blandat. 
Vi slutade 13:40/13:45!

Sen var jag med en kompis till halv 18 :)

Åkte hem o åt, haha, sen festa mamma, Ida och jag!! Från typ ... halv 20 till halv 1, fatta att jag är helt slut... så jag vaknade typ nyss, så himla gött!!!!!

Igår stretchade jag (stav), hoppas ni förstår? (Annars sök på google) Så nu SNART kan jag gå ner i spagat, har bara 1-2 cm över marken, HELT OTROLIGT, och jag började träna/stretcha iförgår! :)

Nu har jag ont i vaderna, men det är bara skönt!


Dagen då, hur ser den ut?! :


Det blir att gå ut och gå, känner för det, och om jag ska klara vikt nergången (jag ska försöka gå ner i vikt, jag har inte sakt det, men jag SKA försöka! :D ) Sen ska jag stretcha, dansa typ,, SEN blir det faktiskt en chill dag, men skriver senare hör'ni! ♥ Puss och Kram! 

 

Tog bara några random bilder !

 

  

 

 

 


Skapa flashcards