elin-mylife

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Rubrik saknas

Av Elin - 6 januari 2013 22:45

SENASTE:

1. Dryck: Mjölk eller vatten

2. Telefonsamtalet: Vet inte.. farmor

3. SMS: M eller Elin

4. Sång du lyssnade på: Bruno Mars-Locked Outta Heaven


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Nej.

7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej.

8. Varit kär: Ja!

9. Förlorat någon speciell person: Ja det har jag..

10. Varit deprimerad: Ja det har jag!

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Hm.. ja, tror de.


FöRRA ÅRET HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja.

16. Fått ditt hjärta krossat: Ja det har jag!.. </3

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Japp

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja!

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Har jag säkert!

21. Kysst en kompis: Nej.


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla.

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 eller 3

24. Har du några husdjur?: Hund och två katter.

25. Vill du ändra ditt namn: Nej, det är väl bra.

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer jag inte ihåg, Var ett tag sen!

27. Vilken tid vaknade du idag: Halv elva

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Hm, var inne på datorn.

29. Någonting som du längtar till: Till sommaren, fast ändå inte..!


31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Misstag man gjort, mm..

32. Vad lyssnar du på just nu: FIlm?

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej?

34. Vad gör dig irriterad just nu: En kärring på filmen!


OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Elin -, fast det vet ni ju redan! ;)

37. Singel/upptagen: Singel

38. Stjärntecken: Stenbocken

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: -

41. Gymnasie: -

42. Högskola: -

43. Hårfärg: Mörkblont/brunett

44. Långt eller kort: Långt

45. Längd: 1,58-1.60 :S

46. Vad gillar du gällande dig själv: Vet inte, ögonen.

47. Piercings: eh.. öronen?

48. Tattoos: Nej.

49. Höger eller vänster: Högerhänt


DIN FöRSTA:

51. Operation: Har inte opererat mig (stav)

52. Piercing: Ööronen.

53. Tatueringen: Ingen

54. Bästa vän: Hanna tror jag..

55. Sporten du spelade: Ridning

56. Husdjur: Katt eller kanin

57. Vaccination du minns: Ingen aning

58. Konsert: Går inte på konserter

60. Alkohol du drack: -


JUST NU:

61. Äter du: Inget!

62. Dricker du: Inget, men är sugen på vatten!

63. Är du på väg att: Kolla på filmen.

64. Lyssnar du på: En film

65. Väntar du på: Sms


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja

67. Vill du gifta dig: Kanske..

68. Karriär i åtanke: Vet inte..


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KöNET?

69. Läppar eller ögon: ögon

70. Kramar eller pussar: Båda

71. Kortare eller längre: Längre!

72. Yngre eller äldre: Äldre!

73. Romantisk eller spontan: Romantisk

74. Snygg mage eller snygga armar: Båda

75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

76. Känslig eller inte: Känslig (om ni menar känslosam?) annars vet jag inte!

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: vet nt!


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nej!?

80. Gjort något sjukt spontant: ?

81. Tappat glasögon eller linser: Nej

82. Haft sex: -

83. Krossat någons hjärta: Nej

84. Har någon krossat ditt hjärta: JA! Verkligen..

85. Har du blivit arresterad: Nej

86. Dissat någon: Vet inte, kanske.

87. Gråtit när någon dött: Ja det är klart!..

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja..


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Nja..

90. Mirakel: Kanske

91. Kärlek vid första ögonkastet: Jaa!

92. Himlen: Japp

93. Tomten: Neej!

94. Att kyssas på första dejten: Kanske

95. Änglar: Vet inte..


SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: NEJ!

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, kanske.

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familen och djuren!

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja!


Tack för att ni orkade läsa!☺

KRAM♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards