elin-mylife

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Elin - 5 januari 2013 23:31

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Elin - 5 januari 2013 23:30

Sorry för DÅLIGT med inlägg, menmen! 

Vi har iaf firat mig idag, och så har jag gått på en promenad, tihihi.

Igår fick jag: (om jag inte har sakt de), en blå tunika, JÄTTE fin! :D och en halsband, blev jätte nöjd!!! ♥

Tacktack!

Farmor o farfar ska också ge, men farfar ä inne på sjukhus nu, så det blir senare, för farfar måste bli BRA!...

-Det går bra! ☺

Sara sa också att hon skulle ge.. -Men det behövs inte! ;)♥


Var väl allt jag skulle säga.. imorgon kommer det upp ett collage, bilder på kläder. (Tror jag).. Kommentera vilka hemsidor jag ska ta kläder ifrån eller aa, om ni förstår!? T.ex, H&M, Lindex osv! ☺

KRAM, ha en fortsatt trevlig kväll!♥

 






 

Ovido - Quiz & Flashcards