elin-mylife

Alla inlägg under november 2012

Av Elin - 18 november 2012 00:45

omgomg!!

Vi kanske ska åka till ''Cook Islands'' nästa år eller något sådant!!!♥♥

Åh! Så jäkla roligt så jag tror jag spricker!! :D:D

Jag har aldrigt åkt dit! Så det är därför jag är så spänd, glad, MM!! ☺☺☺


Bilder:

 

 

 

  

 

    

 

Hotel:

 

 

Godnatt och Kram!!♥♥

Av Elin - 17 november 2012 23:24

KÄRLEK

Har du kysst någon idag? Nej.
Har du ett förhållande? Nej. 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? VERKLIGEN INTE!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Både och!...

Har du varit tillsammans med två samtidigt? NEJ FYF*N!


Vem sov du senast bredvid? Hanna.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Ingen!
Vad gillar du för stil killen? Kvittar, huvudsaken han är snäll, omtänksam, glad mm!♥


Sista frågorna!! :D
Men kommentera om ni undrar över något annat, eller fråga en fråga!
Skriv, kommentera!!!♥♥ Puss på er! Kram.


Av Elin - 17 november 2012 23:00

 Fyra frågor om förhållanden

Är du singel ?
 Ja.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja.
Hur många har du varit riktigt kär i? Jag vet inte! 3-4? O,o

Är du kär just nu? Japp det är jag!☺


- Tio frågor om dig själv
Namn? Elin.
När fyller du år? 4 Januari

Några piercingar? Eh, håll i öronen?
Vad har du på dig just nu? Jeans och ett svart linne.

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?  Sovmorgon, fint väder, ett leende på läpparna och en lyxfrukost!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Ögonen, och kanske min sång röst?

Vad är du bra på?  Sjunga, iaf för mig själv. Simma, haha!
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, och kompisar!♥

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Vet inte.. både och.


- 5 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Ingen!

Vem är den roligaste av dina vänner Hehe, vet inte, Hanna eller Asha!

Vem är snyggast av dina vänner? Utseéndet kvittar väl? Vet inte! Dom är lika snygga♥ 

Vem är den du helst har filmkväll med? Vet inte.. Hanna.


- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast?
Mamma eller Sara

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja, det tycker jag?
Vem är farligast i din familj? Omg, Ida!

Vem ser roligast ut i din familj? Ser? Ingen, men pappa och Tobias är roliga!  ^^
Vem är coolast? Självklart jag!

Har ni något husdjur? Ja, två katter, (Rålf, haha! och Albin:)) och en hund (Trisse)

Mest gemensamt med? Hm.. mamma eller Sara
Underhållningen? Den tar min brosa eller pappa hand om, jag ibland!

Sover du oftast med? Haha, ingen!

Roligaste kvällen med familjen? Kanske en lördag eller fredagkväll? Haha.


10 frågor om idag

Vad har du gjort?
 Jag har varit med hästarna/mockat, och varit ute i skogen♥

Vad ska du göra nu? Skriva/svara frågor. Ska snart kolla på film.

Har du gjort något dåligt idag? Ja, haft tråkigt!
Vad har du ätit idag ? Mat, frukt!  
Trött nu? Ja!
Vad händer i morgon? Mocka/vara med hästarna och gå ut!!
Går du i skolan? Ja tyvärr, men inte imorgon.
Har du varit i skolan idag? Nej! Haha, det är Lördag!:P
 
- ANNAT
Hur mår du just nu? Helt okej..
Har du piercat dig? Nej! Håll i örat?
Är du hungrig nu?  Nej,  haha.
Vad är klockan nu just nu? 23:09
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggplatsen och Youtube, hehe!
 
- ÖVRIGT
Allmänt
Av Elin - 17 november 2012 21:02

Godkväll!! Har inte varit så mkt inlägg, men har inte haft något att skriva om ''så''

Jag har iaf varit med hästarna/mockat, gått i skogen♥ Eh aa, typ det! :)

Annars har det varit en seg dag som gått upp och ner .. :s

Nu ska jag fortsätta att ha tråkigt, kanske kolla på en film? eller nåt! Ska nog kanske fortsätta att göra del 2 av frågorn!! :D vi får se!
Annars får ni ha en fortsatt bra kväll! Kram.

Av Elin - 17 november 2012 14:04

Åh, ja, jag är kär!!♥
Så himla mycket!

Han får mig alltid på bra humör, han gör mig varm, osv!☺☺

Så man får hoppas på det bästa i framtiden..?

Älskar dig..♥

           

Av Elin - 17 november 2012 09:12

1. Hur lång är du? Typ, 158-160..

 2. Vilken är den senaste filmen du sett? Rosa the movie, eller jag håller på och kolla på den..

 3. Vem ringde du senast? Mamma.

4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Kvittar. Mest smsa, för då hör dom inte om man t.ex är arg/ledsen.

5. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta♥

6. När såg du senast din mamma? Igår.

 7. Vilken ögonfärg har du? Olika, grön/blå/gul.

8. När vaknade du i dag? Vet inte precis.. 07:45 kanske.

 9.Vilken är din favoritjulsång? Vet inte! Ingen speciell.

10. Vilken är din favoritplats?Mitt rum♥

11. Vilken plats föredrar du minst? Skolan!

12. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte, i någons/någras hjärta♥..

13. Vad skrämde dig om natten som barn? En skugga när jag vaknade på natten.. och ljud

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En gubbe på coop?

15. Hur stor är din säng? Vet faktiskt inte, haha.

16. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar♥

18. Hur många kuddar har du i sängen? En.. :c

19. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vet inte! Alla.

20. Är du social? Ja det tycker jag.☺

21. Vilken är din favoritglass? Åh, mjukglass.

22. Vilken är din favoritefterrätt? Cheesecake.

23. Tycker du om kinamat? Japp!

24. Tycker du om kaffe? Nej, usch!!

25 Vad dricker du till frukost? Proviva eller juice.

26. Sover du på någon särskild sida? Nej på magen eller på vänster sida :P

27. Kan du spela poker? Nej, haha!

28. Är du en beroendemänniska? Hm, tror det.

 29. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

30. Vill du ha barn? Såklart! 2-3 tror jag. :)

31. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och lite spanska.

32. Har du någonsin åkt ambulans? Nej tror inte det.

33. Föredrar du havet eller en bassäng? Vet inte, hav tror jag. Fast hatar fiskar.. D:

34. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder/smycken.

 35. Äger du dyrbara smycken? Hehe, i don't know^^

 36. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Efterlyst.

 37. Kan du rulla med tungan? Ehh, vad är det?

38. Vem är den roligaste människan du känner? Min bror T!

39. Sover du med gosedjur? Aa, Nalle Puh :3

 40. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Självklart!:)

 41. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Örhängen.

42. Flirtar du mycket?  Nej,kanske.

 43. Vilken var den senaste boken du läste? Rum 213, och nu läser jag: Pojken i randig pyjamas

 44. Läser du dagstidningen? Ja.

45. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej eller?

46. Dansar du i bilen? Nej!?

 47. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RIM FM

 48. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet ej.

 49. När var du i kyrkan senast? Oj.. länge sen, på dop iaf.

50. Vad lyssnar du på just nu? Louiiize-Tiderna med dig!♥


51. Vad är det för färg på din tandborste? Röd och svart.  


 51. Hur imponerar man på dig? Med ett fint leende och en blink.


 52. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag ringer inte någon, jag smsar, mest syrras S eller mamma.  


 53. Har du någon piercing? Nej!




Kommer mer frågor senare! :)

Kram.

Av Elin - 16 november 2012 23:10

Nu strax blir det att lägga sig! :) 

Är jätte trött, hehe.. men vi hörs imorgon! 

Kram och ...

 

Av Elin - 16 november 2012 21:23

Åh, nu blir det mys!!! Framför datorn och wallander.. hehe. 

Åh, har otroligt ont i magen, i överdelen, vet någon vad det kan vara? !! Snälla.. skriv isåfall!!! 
Får väl ta en tablett om det ej går över, för jag kommer inte kunna sova annars... AH:( 

TREVLIG HELG! ses. Hej då!