elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

FRÅGOR DEL 2.

Av Elin - 17 november 2012 23:00

 Fyra frågor om förhållanden

Är du singel ?
 Ja.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja.
Hur många har du varit riktigt kär i? Jag vet inte! 3-4? O,o

Är du kär just nu? Japp det är jag!☺


- Tio frågor om dig själv
Namn? Elin.
När fyller du år? 4 Januari

Några piercingar? Eh, håll i öronen?
Vad har du på dig just nu? Jeans och ett svart linne.

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?  Sovmorgon, fint väder, ett leende på läpparna och en lyxfrukost!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Ögonen, och kanske min sång röst?

Vad är du bra på?  Sjunga, iaf för mig själv. Simma, haha!
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, och kompisar!♥

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Vet inte.. både och.


- 5 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Ingen!

Vem är den roligaste av dina vänner Hehe, vet inte, Hanna eller Asha!

Vem är snyggast av dina vänner? Utseéndet kvittar väl? Vet inte! Dom är lika snygga♥ 

Vem är den du helst har filmkväll med? Vet inte.. Hanna.


- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast?
Mamma eller Sara

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja, det tycker jag?
Vem är farligast i din familj? Omg, Ida!

Vem ser roligast ut i din familj? Ser? Ingen, men pappa och Tobias är roliga!  ^^
Vem är coolast? Självklart jag!

Har ni något husdjur? Ja, två katter, (Rålf, haha! och Albin:)) och en hund (Trisse)

Mest gemensamt med? Hm.. mamma eller Sara
Underhållningen? Den tar min brosa eller pappa hand om, jag ibland!

Sover du oftast med? Haha, ingen!

Roligaste kvällen med familjen? Kanske en lördag eller fredagkväll? Haha.


10 frågor om idag

Vad har du gjort?
 Jag har varit med hästarna/mockat, och varit ute i skogen♥

Vad ska du göra nu? Skriva/svara frågor. Ska snart kolla på film.

Har du gjort något dåligt idag? Ja, haft tråkigt!
Vad har du ätit idag ? Mat, frukt!  
Trött nu? Ja!
Vad händer i morgon? Mocka/vara med hästarna och gå ut!!
Går du i skolan? Ja tyvärr, men inte imorgon.
Har du varit i skolan idag? Nej! Haha, det är Lördag!:P
 
- ANNAT
Hur mår du just nu? Helt okej..
Har du piercat dig? Nej! Håll i örat?
Är du hungrig nu?  Nej,  haha.
Vad är klockan nu just nu? 23:09
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggplatsen och Youtube, hehe!
 
- ÖVRIGT
Allmänt
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards