elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Frågor till dom som har tråkigt!

Av Elin - 17 november 2012 09:12

1. Hur lång är du? Typ, 158-160..

 2. Vilken är den senaste filmen du sett? Rosa the movie, eller jag håller på och kolla på den..

 3. Vem ringde du senast? Mamma.

4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Kvittar. Mest smsa, för då hör dom inte om man t.ex är arg/ledsen.

5. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta♥

6. När såg du senast din mamma? Igår.

 7. Vilken ögonfärg har du? Olika, grön/blå/gul.

8. När vaknade du i dag? Vet inte precis.. 07:45 kanske.

 9.Vilken är din favoritjulsång? Vet inte! Ingen speciell.

10. Vilken är din favoritplats?Mitt rum♥

11. Vilken plats föredrar du minst? Skolan!

12. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte, i någons/någras hjärta♥..

13. Vad skrämde dig om natten som barn? En skugga när jag vaknade på natten.. och ljud

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En gubbe på coop?

15. Hur stor är din säng? Vet faktiskt inte, haha.

16. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar♥

18. Hur många kuddar har du i sängen? En.. :c

19. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vet inte! Alla.

20. Är du social? Ja det tycker jag.☺

21. Vilken är din favoritglass? Åh, mjukglass.

22. Vilken är din favoritefterrätt? Cheesecake.

23. Tycker du om kinamat? Japp!

24. Tycker du om kaffe? Nej, usch!!

25 Vad dricker du till frukost? Proviva eller juice.

26. Sover du på någon särskild sida? Nej på magen eller på vänster sida :P

27. Kan du spela poker? Nej, haha!

28. Är du en beroendemänniska? Hm, tror det.

 29. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

30. Vill du ha barn? Såklart! 2-3 tror jag. :)

31. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och lite spanska.

32. Har du någonsin åkt ambulans? Nej tror inte det.

33. Föredrar du havet eller en bassäng? Vet inte, hav tror jag. Fast hatar fiskar.. D:

34. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder/smycken.

 35. Äger du dyrbara smycken? Hehe, i don't know^^

 36. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Efterlyst.

 37. Kan du rulla med tungan? Ehh, vad är det?

38. Vem är den roligaste människan du känner? Min bror T!

39. Sover du med gosedjur? Aa, Nalle Puh :3

 40. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Självklart!:)

 41. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Örhängen.

42. Flirtar du mycket?  Nej,kanske.

 43. Vilken var den senaste boken du läste? Rum 213, och nu läser jag: Pojken i randig pyjamas

 44. Läser du dagstidningen? Ja.

45. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej eller?

46. Dansar du i bilen? Nej!?

 47. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RIM FM

 48. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet ej.

 49. När var du i kyrkan senast? Oj.. länge sen, på dop iaf.

50. Vad lyssnar du på just nu? Louiiize-Tiderna med dig!♥


51. Vad är det för färg på din tandborste? Röd och svart.  


 51. Hur imponerar man på dig? Med ett fint leende och en blink.


 52. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag ringer inte någon, jag smsar, mest syrras S eller mamma.  


 53. Har du någon piercing? Nej!




Kommer mer frågor senare! :)

Kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards